Heart Chat Bubble

Idag och igår

Hejhej!! :)
Nu ska jag skriva vad jag gjorde igår. :D
Först var jag i skolan, jag var mattant! Asså vi i femman har fått vara det dem senaste veckorna, och nu var det min tur. (: Sen hade jag typ tjugo minuter letion och sen gick jag, Winta och Sana till Pampas. På Pampas var jag med lite olika personer...^^ Sen gick Sana hem klockan sex. ):
Själva gårdesfesten på Pampas började klockan halv sju. Vi gjorde lite olika saker där, det var jätteroligt!
Jag kom hem klockan nio... ;)

Idag har jag varit i skolan och varit mattant. Jag gick till Pampas med Sofia, Hanna, Isak, Alexander och Lello eftersom dem jag brukar gå med redan hade gått från skolan när jag kom ut. :( På Pampas var jag med dem jag gick till Pampas med eftersom Winta gick hem tidigt och Sana ville vara med Lawen. ;|
Sen var det gitarrrep. det gick väl bra, hehe, vi gick i genom lite låtar vi kanske ska "turnera" med i slutet av sommaren. :) Jättekul, ju!!
Nu ska jag äta mat om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback