Heart Chat Bubble

Huvudsta festivalen!!

Hejhej!! :)
Idag har jag varit i skolan, efter skolan gickjag och Winta, Tisa, Sana och Hanna till Pampas. Men Pampas var stängt :( eftersom det skulle vara Huvudsta festival på Byparken. Och där skulle ju bandet spela, det hade vi bestämt för typ ett halvår sedan. :O Alla blev jätteförvånade... Haha, ingen läser lapparna man får. ;) Om vi har fått några, haha...
Så vi fick masa oss dit då. Där hoppade vi hoppborg ( :P ) och jag, Winta och Lello fick kladdkaka av Sana. Sen gick Sana hem och vilade och sen kom hon igen klockan fyra typ. 
Det var då bästa bandet The new Revolution spela! Vi spelade låtarna "You could do it as well" som gick shit för mig och låten som jag har skrivit "Miserable people". Sen skrek alla typ, "En gång till!" så vi spelade refrängen på You will die i en minut. ;)
Sen spelade jag, Sana och pappa :O basket! Det var jättekul, haha. :P
Sen gick jag hem, och nu är jag hemma, hehe, det här inlägget har jag skrivit nu två gånger och jag hoppas att inte behöva skriva det igen, pga cp dator.
Låtarna hittar ni här ifall Sana har lagt upp dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback