Heart Chat Bubble

*HOST*

Hejsan hoppsan!!
Idag har jag hållt på lite grann och fixat och grejat vid datorn, kollat på teve och klockan sex typ åkte jag och pappa ungefär hem till mamma. Pappa skulle skriva på något papper och jag behövde lite frisk luft så jag följde med. ;) Sen åkte vi hem igen och åt mat... Vi kollade även på teve, vilket jag måste skriva eftersom det är så himla intressant.^^ :P Haha. Nu håller jag på att chatta med Sana och hostar,kanske man kan skriva? :D Nä, fy, jag mår inte alls bra just nu. :( =`(
Vi ses!! ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kul att du är med :)

Lycka till!

2011-05-05 @ 22:00:56
URL: http://urmittperspektiv.devote.se
Postat av: mone

när kommer du till skolan lenne krya på dig

2011-05-06 @ 14:22:50
Postat av: Anonym

är jag en bra vän till dig??? krya på dig

2011-05-06 @ 14:24:11
Postat av: Anonym

skriv det

2011-05-06 @ 14:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback