Heart Chat Bubble

Dumma dator

Hejhej!! ;)
Nu har jag försökt att starta datorn ända sedan klockan 10! Men nu fungerar det äntligen! Woho!!
Igår var det Valborg, Sana sms:ade sju minuter efter att vi skulle träffas att hon inte kunde komma. :( Så det blev bara jag och my sis Tisa, vi gick runt och letade efter personer som vi kände hela tiden. ;) Vi träffade Ebba, Jonte, Alan, Ahmed och Ramin. Ramin följde efter oss hela tiden! -.- :D Vi hade iaf jättekul! Vi gick hem ungefär halv tio, Tisa tog bussen och jag blev skjutsad av pappa. (Tisa åkte med sin mamma, annars hade hon ofc fått skjuts av oss! ♥) Det var vår Valborg det. ;)
Idag ska jag till mamma och fira katterna tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback