Heart Chat Bubble

Wilma hääär! ;)

Hej alla Linneas läsare! :) Jag heter Wilma och jag e Linneas kompis ;) Vi har känt varann sen vi va pyttesmå när vi gick i samma mammagruppsgrej xP Haha aja Linnea åker ju till barcelona idag *avis* Jag vill också men om jag hade varit där så hade jag velat kolla på barcelona som spelar fotboll men säsongen ää jue slut :'(

sommarn 2010 va jag, linnea, linneas mamma lena, min mamma och min syrra i grekland det va skit kul/mysigt/bäst! :D



Okej nu ska jag berätta om mig själv men jag gör en faktaruta ;)

Namn: Wilma Eriksson
Ålder: 11 men fyller 12 i september ;)
Smeknamn: dom flesta säger väll bara Wilma men har en del, och det e många så pallar nt skriva upp dom här xP
favvofärg: blå, svart, rosa :)
favvomat: Tacos ;)
blogg: www.wilmastankar.blogg.se

lilla jag ;) <3

//W

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack finaste tjejen! Älskar dig <3

2011-06-19 @ 13:16:40
URL: http://kattbussidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback