Heart Chat Bubble

Idrott och hemkunskap

Heej! :)
Iag var jag i skolan, det första ämnet var idrott, men jag var inte med eftersom jag hade/har ont i huvudet. Winta var inte heller med och inte Sana heller, så vi lekte en lek när vi satt och kollade på. Vi kastade bollar samtidigt som vi fångade dem... Vi satt på höga plintar, så varje gång bollarna åkte ner på golvet fick Sana hämta dem. :P Sen var det rast, engelska, lunch... HEMKUNSKAP!! :P Vi bakade muffins, jag var med Winta, vi gjorde sex muffins med chokladsmak och fem stycken med vanilj, i fyra stycken av dem hade vi blåbär... Mmm... Vi fick fem var och delade på en som vi kallade för The King. Den var extra stor så namnet passade. ;) Sen gick jag och Winta till Pampas och Sana gick hem eftersom hon hade ont i huvudet tror jag ...? På Pampas gjorde vi inget speciellt. Min pappa hämtade mig klockan sex :O vi var lata så vi köpte hem färdigmat.^^
Här kommer bilder på muffinsen.


Våra muffins blev lite brända så vi såg knappt någon skillnad på choklad-muffinsarna och vanilj-muffinsarna, på bilden ser ni en förvirrad Winta.. :P


Alla muffinsarna


The king ;)

   
Vi delade på The king, viktiga stunder måste sparas :D ♥


Söta Winta <3


Asså jag stirrade på min muffins men det ser mer ut om att jag är skelögd, typ...

Det var alla bilder det, vi ses!!


Kommentarer
Postat av: sana

Haha, du älskar muffins! :p

2011-06-13 @ 20:37:12
URL: http://mariogalningsidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback