Heart Chat Bubble

Funny day

Hejhej!! :)
Idag har jag som sagt varit med Sana i Kista centrum. Vi såg filmen Kung fu panda 2 (sv tal & 3D!!) fett bra ju!! :P Efter filmen träffade vi min pappa och jag köpte två shorts, ena från Bik Bok och den andra från Only, tror jag... Bilder kommer senare.  Sen skjutsade jag och pappa Sana hem, sen åkte vi och åt mat på en kina-restaurang. Det var jättegod mat!
Jag vet att det har varit lite till och från med mitt bloggande, pga lite olika tråkiga saker som jag inte skriver här... Jag tror att jag har berättat för mina närmsta om det, speciellt en av sakerna, men om någon vill "stötta" mig (av mina kompisar) så får ni göra det!!
Här kommer lite bilder från dagen!


Jag med 3D glasögon: FUL!! :P


Sana med sin 3D glasögon. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback