Heart Chat Bubble

Yes, en tråkdag :P

Hejhej!! :)
Igår var jag och mamma på 50-årsfsst för en som heter Tobias som mamma var gift med när hon var typ 20. :P Haha, det var faktist jättekul...
Men innan det så var ju Sana hos mig, vi gick till en affär där jag bor som heter "Cherry on top", dem har jättemånga fina saker där, men tyvärr ska dem flytta till Odenplan istället. :( Men det som är bra är att det var flytt-rea på allt, haha. :P Jag köpte en scarf, det gjorde Sana med och jag köpte två suddgummin i form av en elgitarr och ett plektrum. :D Det gjorde Sana också!! ;p
Mm, idag blir det tråkdag, ska kanske på bio med Sana...?
Sessen :)

Kommentarer
Postat av: sana

Kan du fixa min heder som jag har skickat till dig? Och du kan ringa till mig om bion. ;)

2011-07-06 @ 14:13:04
URL: http://mariogalningsidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback