Heart Chat Bubble

Minigolf

Hejhej!! :)
Förut idag var jag och pappa och spelade minigolf, pappa vann med typ fyra slag. x( :P Hihi, sen åkte vi förbi Bromma Blocks. :) Just nu håller jag på och packar och laddar ner appar. :D Jag ska ju till London på onsdag så det här blir sista dagen hos pappa. Men, aa, imorgon ska jag och Winta se Harry Potter och dödsrelikerna del 2 i 3D!! :) Woho, det ska bli jättespännande! Jag har ju sett alla andra filmerna så det här blir liksom slutet. Haha, som på reklamen: "It all ends.". Hihi, nu måste jag fortsätta packa/ladda ner ljudböcker/ladda ner London-appar!!


Varför mobbar dem Y:et? :P


Jag och Danny, mammas kompis framför Big Ben och London Eye, haha, vi gör "lift-tecknet". :P Vi ska bo hos Danny nu när vi åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback