Heart Chat Bubble

Är med... Gissa vem? ;)

Hejhej!! :)
Idag skulle jag ta cykeln och träffa en kompis, men när jag såg cykeln så fick jag gå upp och hämta papper för den var full av spindelnät! :(
Sen när jag väl hade börjat cykla så såg jag en spindel på styret och då petade jag bort den (trodde jag) men sen kröp den och en kompis upp på min hand! ;( Euuw, vad äckligt! Och jag som dessutom är rädd för spindlar... :( Så jag ramlade, hehe, för att jag var så rädd. Och sen gick jag upp till pappa och han fick hjälpa mig att ta bort spindlarna och pumpa den för den hade punka. (...Vilket vi fick reda på senare^^) Så pappa skjutsade mig till "kompis" och vi och hans/hennes mamma gick till Huvudsta C och sedan till Solna C, haha. Jag och "kompis" köpte varsin ram som liksom var två stycken, äh, ni får kort. :P Sedan åt jag, "kompis" och "kompis" mamma kycklingkebab!! Mmm, det var sjukt gott! :) Och sedan skjutsade min pappa oss hem till "kompis".  Hemma hos "kompis" kollade vi på gamla kort på när han/hon var liten. :) Ifall jag inte har skrivit det så ska jag sova över hos "kompis".
Undrar ni vem "kompis" är? Haha, gissa! ;)


Min fina ram :) Fast den är lite mörkare i verkligheten...

Kommentarer
Postat av: du vet kungen :)

Sana? :D

2011-07-11 @ 23:27:46
URL: http://tisaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback