Heart Chat Bubble

Heeej...

Ledsen att jag inte bloggade igår men jag hade ingen lust, haha. Igår gjorde vi inget speciellt, jag och pappa kollade på när våran svenska Caroline Roos vann 10-ball open i Finland! Grattis Carro ifall du läser detta. :) Sen åkte jag, pappa, Thea och min faster Britt till någon fotbollsplan och kastade boll med Thea. :P Haha, det var jättekul! Idag har vi inte gjort något direkt, bara slappat eftersom det varit så tråkgt väder. (Regn och molnigt) Vi hade tänkt att vi kanske ska spela minigolf om det slutar regna... Men vi får se. ;)
Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tråkigt med regn ;(

2011-08-07 @ 15:33:55
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback