Heart Chat Bubble

Dagen och lite annat

Hejhej alla fina läsare!!
Jag är jätteledsen för att jag inte bloggade igår, men jag kunde helt enkelt inte eftersom jag var hemma hos mamma. :/ Menmen...
Idag har jag och pappa varit i Solna centrum, vi gjorde inget speciellt, åt bara mat typ. Vi skulle ha köpt displayskydd till våra iPhones och be dem i 3-butiken lägga på dem eftersom jag och pappa är urusla på sådant. Men dem hade slut på displayskydd och dem får in nya på fredag! Irriterande. Men vad kan jag göra? ;)
Sedan åkte vi in till stan igen och pappa pratade med några kompisar i 40 minuter typ medan jag väntade i bilen, kul. Haha. :P
Imorgon ska Sana sova över hos min mamma om allt går som det är tänkt. Det ska bli jättekul! Vi kommer att spela wii, prata (jättemycket^^) och såklart kela med mina fina grisar/katter. Fast Doris börjar bli helt väck, idag när jag vaknade så satt han vid datorn och spela poker. :P Haha, nä, men han låg på datorn och sov, den klumpen. :D Hihi, jag tog kort och dem kommer om en stund. :)
Vi ses!!

Kommentarer
Postat av: Sana

Ja du har helt rätt vi ska ha skit kul tillsammans men jaja vi har alltid kul tillsammans! :D <3 Love you!

2011-08-15 @ 19:29:19
URL: http://mariogalningsidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback