Heart Chat Bubble

Bilder från London :)

Hej, här kommer lite bilder från resan. ;)


I Camden. :) Alla affärer och sådant hade utsmyckat sina hus med "3D-effekter", hihi.

 
I Camden, förresten så bodde Amy Winehouse i Camden när hon levde, allting är väldigt inspirerat av henne, eller så är det tvärtom. :P


Camden


Vi såg vaktparaden utanför Buckingham Palace. :)




Buckingham Palace


Piccadilly Cirkus


Big Ben, ganska bra bild faktist :)


Jag i China town. ...Mina shorts hade gått sönder lite det är därför skärpet hänger, hehe. :P


Jag och mamma såg musikalen Thriller! Den var asbra. ;)


Innan den hade börjat, fattar ni hur brant det va?!


En tårta som jag vill ha, mums!!


Tre tårtor till som ser väldigt goda ut haha. :D

Jag lägger upp fler bilder imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback