Heart Chat Bubble

Nuså!! :)

Hejhej!! ;)
Nu så funkar det!! :)
Idag var jag i skolan, vi hade musik. Sen gick jag, Winta och Sana hem till mig och åt mellanmål typ. Klockan kvart över två gick Winta till läxläsning och då gjorde jag en header till Sana och försökte blogga. -.- Klicka här för att se hur headern blev.
Sen tog jag och Sana våra cyklar och åkte till dagiset, (höhö, vi åkte typ 50 meter ;) ) där träffade vi Lawen. Vi gjorde några videor som Sana kanske lägger upp på vår kompisblogg, men vi får se.^^ Jahöpp...
Sen åt jag och pappa tunnbrödsrulle på Korv-Ingvars, men det har blivit dåligt. :( Sen åkte vi till dansen och jag hade dans, hehe. Jag har typ inte varit på dansen på två månader... :O
Nu ska jag planera lite, ska kanske till Kista imorgon med Lawen och Sana. :)
Seeyaa! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback