Heart Chat Bubble

Spårlöst försvunnen

Hejhej!!
 
Jag har tydligen haft en bloggpaus på två veckor ser jag. Mina inlägg har tydligen inte blivit upplagda. :( Sämst. Men jag tror att jag har hittat problemet så nu ska det fungera! 
Dä va däh däh.
 
Idag var jag på bio med Johanna! Vi såg Oz: The great and powerful. (Vi hade studiedag idag, annars vore det lite märkligt...) Den var sjuuukt bra! Jag älskar sådana filmer, alltså typ fantasy, lite krig, magi och fin natur. Så den passade perfekt. ♥ När jag kom hem, vid fyra ungefär avslutade jag SO-uppgifterna. :) Fett glad att jag blev klar så tidigt! Har ändå skrivit 6st sidor... Nu kan jag plugga till spanska-provet heeeela tisdagen. (har inte läst texterna ens, blev helt konstigt eftersom jag var ledig idag...)
 
Bara lite frukostbilder såhär på kvällskröken. Jag vet, jag är bra på tillfällen. (ehehe...)
 
 
Förresten: Om det skulle strula med blogg.se så kan ni ju följa mig på Instagram! Där heter jag @linnea1999 ♥ Nu ska jag fixa lite te och kolla på The Simpson´s. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback