Heart Chat Bubble

Ska till Ker Gyan

¡Hola, guapos!
 
Idag ska jag göra läxor. Vi har massa köks-ord som man aldrig har hört förut på engelskan och på spanskan ska man helt plötsligt kunna säga massa grejer i tredje person. Svårt. Su tio es 49 aÑos. Säger man så ens? Hehe...
 
Sen ska jag till ker gyan altså Lawen. Hon kommer till Arlanda om en timme så jag kommer till henne vi två-tiden. Det ska bli kuul. Fast ker, Sana, kommer inte eftersom hon ska vara med sin syster. -.- Fast vi kanske ses senare.. Krånge krångel. ♥
 
Jag var alldeles nyss ute och handlade, jag gick och sjöng på något som vanligt. Precis vid min port kom en gubbe som var kanske 70 och han sa: Är du den där jäntan som hela tiden sjunger? Jag: Ehh, ja det kanske är jag. Han: Det vare mig väl, du sjunger väldigt vackert. Jag: Ehuum, tack. Jag måste gå, hejdå. HAHAHAHA xD Men det var en trevlig gubbe iaf...
 
Men hejdå så länge!! ∞♥
 
Ca ett år gammal bild på Sana :)♥
 

Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg!

2013-01-13 @ 20:04:23
URL: http://photoojuliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback