Heart Chat Bubble

Sjuki sjuki

Hejhej!
 
Idag har jag varit hemma. Vaknade vanlig tid med fruktansvärd huvudvärk. Jag hatar huvudvärk. Gah. Men vid ett var jag tvungen att åka till tandläkaren. Har redan skjutit upp min tid två gånger hehe. Det var sjukt bra att jag gick dit för de tog bort massa onödiga grejer från tandställningen och allt blev bara bäst. Tills de gjorde mardrömmen - spännde åt den där tråden. ÅÅÅH. Så nu gör det ont i munnen också. Perfekt. Ska sluta klaga nu haha...
 
Just nu håller jag på att försöka göra en biologi-läxa. Jag ska kolla på en film och skriva lite om den. MEN jag kommer inte in på skolwebben så jag kan inte kolla på filmen... Jag är så bra känner jag. 
 
Men nu ska vi vara positiva. Vi lever iaf! xD
 
Hade en aning tråkigt förra veckan... Slutade såhär. :D Haha..

Kommentarer
Postat av: O

Haha, jag älskar när folk "bjuder på sig själva".
Fin bild <3 Fast ganska rolig också haha. :)
Man ska alltid vara sig själv!!

2013-01-10 @ 20:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback