Heart Chat Bubble

Reeeea

Hejhej!!

I onsdags var jag och mamma sjukt tråkiga. Kom till mamma vid tre. Vi var hemma hela långa dagen och kollade på film haha. Vi kollade på massa gamla Harry Potter filmer. Mysigt ju. :)
Igår träffade jag My vid Hötorget. Vi båda impulshandlade parfym på Åhléns rea. :D Haha. Efter ett tag träffade vi Nina, efter ännu en timme kom Sofia. Vi gjorde typ ingenting. Pratade. Som vanligt slutade det med att vi åkte till Vasaparken. Men det var kuuul.
Idag var jag med mamma på stan. Vi gick runt lite och träffade mammas kompis Anna.
Jag har äntligen hittat något på årets dåliga rea, hehe, yaay. xD

Men godnatt, ska fortsätta kolla på Rocky nu, yaay.

Viva la juicy travel parfym: Åhléns 267kr.
Borste: 60kr, H&M.
Kokos body butter: The body shop 125kr.
Tröja: Hollister, 139kr.


Kommentarer
Postat av: MartinaOlsson

VINN ETT PRESENTKORT PÅ 150KR HOS FASHION27!
http://martinaolsson.myshowroom.se/27205/vinn-ett-presentkort-pa-150kr-hos-fashion27/

2013-01-06 @ 16:48:40
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: Elin

Den från The body shop luktar så gott. :)

2013-01-10 @ 20:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback