Heart Chat Bubble

Pluggi pluggi

Hejhej!!
 
Idag har jag varit i skolan jättelänge känns det som. Massa lektioner... Förvånade? xD
Efter skolan åkte jag och Alva runt lite. Till slut stannade vi vid T-centralen, gick runt lite i affärer och sånt. Köpte en liten sak håhå. 
Sen skyndade jag hem tidigt för att räkna massa sidor i matteboken. Hade åtta sidor att räkna, borta nu! Yaay. (om vi struntar i det faktum att jag hoppade över två konstiga sidor...) 
Sedan halv sju till nu, ungefär en timme, har jag lyssnat på musik, pratat med Winta i en halvtimme, fotat pyttelite, gått runt osv. Tiden bara flyger iväg till ja någonstans. Undrar var den åker? Nää, nu blev jag himla konstig helt plötsligt ju... Hahaha.
Nu ska jag läsa lite spanska sen kolla på teve. Ojojoj, inte ofta det haha.
 
Hejdåååå! ♥
 
Tänkte att det var roligare med en bild på en inklämd katt en på en mattebok. Har jag fel? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback