Heart Chat Bubble

Lalalala

Min rubrik när jag inte är kreativ..
 
Hejhej!
 
Idag har jag varit i skolan och haft kul. Säger vi. Nej, men faktiskt så har det varit kul. Vi hade spanska som var lätt, musik där man fick vara lite flummig, på NOn hade vi vikarie så det var inte särskilt seriöst och på svenskan läste vår lärare högt för oss. Himla lugn dag, skönt! Inga läxor heller, eller jo, men inga jag behöver göra nu... xD
Efter skuulan gick jag, Nina, Hedvig, Sofia och Johanna till Espresso house och fikade lite. Sen lekte vi i en park. Som treåringar gör. Ja, precis. Hahaha. Men det var typ en släde som åkte runt, runt som var jätterolig. Efter ett tag frös alla så vi åkte hem.
Nu ska jag ta det lugnt och kolla på teve/göra läxor en stund. Eller lyssna på musik. Nu blev det svårt att välja ju.. Gah. (Ja, jag gör läxor när jag är uttråkad..)
 
Byebyebyebye
 
Jag veeeet inte varför just granatäpple... Åt det igår tror jag. Gott. (Pappa som är heeelsvensk håller på att förvandla mig till iranier...) Granatäpple ftw! xD

Kommentarer
Postat av: Mooa

Åh, det är såå gott!

2013-01-10 @ 20:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback