Heart Chat Bubble

Hade tråkigt så gjorde ett test. Nu har ni kul eller hur? Vavavavava?

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Jag är snäll, oftast glad och hjälpsam (iaf ur mitt perspektiv...)

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Jag är ofta orolig, rädd för många saker och blir lätt uttråkad haha.

Vad är du rädd för: Råttor, spindlar, insekter. Att någonting dåligt skulle hända någon jag tycker om och massa mer...

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag är musikalisk yaay

När grät du senast: Några dagar sen

När skrattade du senast: Några minuter sedan åt pappa...

Vem åt du mat med sist: Pappaaaa

Vem sov över hos dig sist: Sana 

Vad var du rädd för när du var liten: Insekter. Jag var till och med rädd för myror xD

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Jobba på katthem :D

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag får "ordentliga" migrän-anfall

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: När jag hämtade katterna när jag var sju år tror jag. :) Eller de gånger när pappa har kommit hem från sjukhuset. 

Har du någonsin sportat: Ja, basket och dans höll jag på med många år.

Någon du ser upp till: Pappa, John Lennon, Paul McCartney

Vad finns alltid i din handväska: Skolböcker oftast haha. Men annars lypsyl, plånbok, mobil, nycklar, våtservetter och handkräm... Hehe.

 Har du varit utomlands någon gång: Ja 

Vilken plats var finast: Jag kommer inte ihåg Marocko men det var fint där. De platser jag kommer ihåg som var fina är Miami, Kreta, London och Paris. 

Största stad/städer du varit i: London

Finaste komplimang du fått: Att jag sjunger fint, är söt, duktig i skolan osv. Tar tyvärr inte in komplimanger..

Har du någonsin gjort något kriminellt: Jaa, när jag var liten tog jag pengar om de låg på något bord och gömde... xD (Altså, jag var ca fem år...) *kriminellt förflutet*

Storstad eller landet: Både och

Hamburgare eller pizza: Hamburgare om jag måste

Kött eller fisk: Kött

Hund eller katt: Gissa? Vad heter min blogg? Vad har jag för husdjur? Vad pratar jag om 24/7? xD

McDonalds eller MAX: Max 

Sverige eller Utlandet: Det beror på. Jag bor helst i Sverige men åker gärna utomlands... Hehe.

Bästa årstiden: Sommar

Flyg eller tåg: Flyg

Bil eller buss: Bil fast buss är väl mysigt xD

Ett land du vill åka till: Jag vill åka till Iran, Kurdistan, USA, Japan, Tyskland mm. Typ överallt... Haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gisar på katt :D

2013-01-12 @ 21:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback