Heart Chat Bubble

Yaay

Hej och hå.

Just nu är jag påväg hem till mamma och ska hämta lite grejer. Fast mest för att få hälsa på katterna. ;)

Idag hade jag skola och det var bäst för vi slutade vid tolv! Så jag och Alva åkte till McDonalds och åt Happy meal haha.
Sen gick vi runt lite i regnet.

När jag har hämtat grejerna ska jag åka hem till pappa. Jag ska träffa Sana tjoho!

Jag kommer även få lite snägrejer av henne har hon berättat. Undrar vad det är! Jag lägger upp bilder sen. :)

Nu regnar det för mycket för att blogga på mobilen. Hejdå!

GAMMAL bild på Nisse


Kommentarer
Postat av: Agnes

Fin blogg!<3 :D
Hoppas allt är bra?

2012-09-28 @ 17:18:58
URL: http://aimn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback