Heart Chat Bubble

Tips: Parfym

Hejhej!

Eftersom jag är sjuk idag har jag såklart sovit för att försöka bli frisk. Men nu har jag varit vaken en stund och rensat lite i mitt rum. Och då hittade jag två av samma parfym hehe. Den ena är full men jag har inte kartongen och den andra är halvfull. Så jag tänkte om några dagar sälja den på bloggen. Varför jag har två är för att den ena fick jag och den andra hade jag precis innan köpt. Tokigt!

Parfymen heter "Forbidden Rose" av Avril Lavinge. Jag köpte min för 425 kronor vilket är normalpriset.
Men jag kommer sälja min billigare. Mer om det när jag väl säljer den. :)

Kommentera gärna om ni är intresserade!


Kommentarer
Postat av: karin

Haaar den namnamnam :D

2012-09-14 @ 13:38:04
URL: http://dftba.devote.se
Postat av: Moa

Jag är helt klart intresserad!

2012-09-18 @ 20:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback