Heart Chat Bubble

Spelnörd

Hej!
 
Jag har en sak att erkänna. Jag är en spelnörd. Jag älskar att spela wii! Haha. Mina favoritspel är alla Mario-spelen och Kirby-spelen. Super Mario är bäst! Men Kirby-spelen är ganska lika Mario-spelen så dem går väl an haha. Jag tycker att det är roligast att spela med kompisar. Min kompis Sana är en kvalificerad spelnörd så hon är rolig att spela med. HAHA, ta inte illa upp Sana....
 
Så igår blev jag självklart överlycklig när jag fick ett spel hemskickat! Spelet heter Kirby´s Epic Yarn. Jag har inte spelat det än, men någon dag när Sana kommer ska vi klara hela spelet. Vi brukar ha "Spelmaraton" några gånger i månaden och det är så otroligt kul! Efteråt brukar vi springa till Byparken och spela basket, hehe, För då har vi oftast suttit och spelat i många timmar...
 

Kommentarer
Postat av: aliengirl ^w^

Du är inte den ensamma spelnörden, jag spelar för det mesta spel från bioware!
Så som Dragon age, mass effect m.m.

Men det är kul att man har spel som man gillar.

2012-09-09 @ 21:30:11
URL: http://aliengirllouise.blogg.se
Postat av: Moa

Jag gillar också Super Mario och Kirby. :)

2012-09-10 @ 16:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback