Heart Chat Bubble

Friday

Hejhej!!

Idag var jag i skolan och hade NO-prov. Det var läskigt. Sedan var det som vanligt.

Efter skolan åkte jag och Alva till stan och köpte lite grejer. Paket till Sana som fyller år imorgon, ögonfransböjare och lite mat. :)

Vi gick på någon bilmässa på Kungsträdgården och fick lite gratis-grejer. Typ en ballong och en nyckelring. Himla bra... Sedan fick jag köra bilrally med små bilar. Tjohoo! Och spela fjärrstyrd bil. Jag förstörde själva bilen eftersom jag körde för hårt i kurvorna så den åkte in i väggen gång på gång. Dem blev arga på mig. Jag kommer inte få körkort när jag blir äldre. Åh, herregud... :D

Sedan gick vi till Åhlens city och fick håret stylat gratis! Dem gjorde lockar på mig och det tog jättelång tid. Dem höll i fem minuter...

Nu ska jag titta på Skavlan och äta choklad. :)

Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Är den chokladen god? :)

2012-09-25 @ 20:44:33
URL: http://fulldisclosure.blogg.se
Postat av: Sana

Den vill jag smaka :P

2012-09-30 @ 00:10:45
URL: http://mariogalningsidan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback