Heart Chat Bubble

Ändrade planer

Hej!!
 
Det blev mycket ändrat idag. Från början skulle jag ju ha gått på fotokurs men idag fick jag reda på att jag var "tredje reserv". Jag tycker att dem borde ha sagt det tidigare, jag trodde att jag skulle dit idag. Dålig stil.
Sedan skulle jag ju ha träffat Sana. Men hon är en virrpanna. På riktigt. Så hon hade glömt ringa mig och träffat någon annan kompis... Men nu sa hon att hon kan, fast jag har ju redan bestämt med...
Winta. Vi ska gå på bio i Kista galleria, yaay! Vi vet inte vad vi ska se, vi får se när vi kommer dit. 
Men jah, nu kommer hon om några minuter så jag ska kanske städa... Hehe.
Jag har varit väldigt effektiv idag, jag har "gjort" ett par hörlurar, målat naglarna, städat. Till en viss del, men ändå. ;) 
Jag kommer hålla er uppdaterade, så titta in lite då och då!
 
Vad ska ni göra denna lördag?
 
 
Winta för en vecka sedan på blogawards!

Kommentarer
Postat av: Sana

Haha jättekul -3- lol X3

2012-09-29 @ 23:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback