Heart Chat Bubble

Vad ska man hitta på idag, då??

Hejhej!!
 
Jag har inte bloggat på länge, fy skäms...
 
I fredags efter skolan träffade jag Sana och Lawen, tjohoo! Efter en liten stund gick Sana hem. :( Men då gick jag hem Till Lawen!  Vi kollade på Gina DIrawis gamla videor och tänkte på gamla minnen. Ehehe.
 
Sedan skjutsade dem hem mig. Och jag var ensam hemma en stund. Inte kul.
 
Efter ett tag kom pappa, lagom till X-factor. Är det bara jag som tycker att Idol var bättre?
 

Igår var jag, Winta och pappa i Nacka forum. Eftersom HAMLEY´S har öppnat där, yaay! Vi köpte massa grejer till Tuva och fick en nalle på köpet till mig! Tjohoo! (Tuva=min halvsysters dotter)
Hehe, pappa tyckte inte att det var så bra att jag ville ha en nalle...
 
Jag köpte även lite smågrejjer.
 
Sedan åkte vi hem, åt mat och kollade på "Hur Beatles blev Beatles". Sedan skjutsade vi hem Winta och köpte värsta godispåsen. :D
 
Sedan kollade vi på en "film/dokumentär" om George Harrison. TRUE BEATLES FANS FOREVER Det är jag och pappa det..
 
Idag ska jag träffa Winta vid tre tiden, innan ska jag åka och köpa mat, göra lite tidsinställlda inlägg och kanske gå ut och fota. :)
 
Hejdå läsisar!!
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag älskar nallar också!!
Vilken fin bild, har du tagit den?

2012-10-14 @ 13:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback