Heart Chat Bubble

Tisdag

Hejhej!!

Idag har jag varit i skolan. Det var ganska kul faktist!

Efter skolan åkte jag hem och tittade på teve och sen åkte jag och lämnade tillbaka ett par skor eftersom dem var sönder. Altså, innan jag använde dem...

Sedan träffade jag mamma. Vi handlade mat. Nu är jag hemma och klurar på ett mattetal som jag verkligen inte förstår.. Matte är inte mitt starkaste ämne. Hehe.

Nu är jag JÄTTEGLAD! Gissa varför? Jag fick ett B på mitt engelskaprov, yaay!

Förrsten, idag köpte jag en gul, fin tröja på H&M för 30 kronor. Den var på rea och var så himla fin så jaa. Jag blev ännu mer glad då. Jag ska bara ha på mig gula tröjor den här veckan. Det är bara någon grej jag har fått för mig. Jag har börjat älska gult!

Hejdå, ha det bra, chao, adios och allt! :)

Nää. Bilden har inget med inlägget att göra. Men den är där ändå. Och irriterar dig, moahaha. :D


Kommentarer
Postat av: rebecka

fin blogg!!

2012-10-16 @ 21:16:13
URL: http://rebeckablad.webblogg.se
Postat av: aliengirl ^w^

Vad kul att höra att det gick bra på ditt engelska prov. :)

2012-10-16 @ 23:42:40
URL: http://aliengirllouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback