Heart Chat Bubble

Tillåtet?

Hejhej!!

Idag i skolan var allt bra. ...förutom att vi hade en fysik-grej utomhus. Vi drog över tiden med en halvtimme! :( Är detta tillåtet? Borde vara förbjudet haha. ;)

Just nu sitter jag och gör läxor, ovanligt att jag gör det va?

Jag har precis sms:at med min kompis Wilma ( www.merginos.blogg.se ) och vi ska träffas på fredag! Yaay! Det var himla längesen vi träffades. <3

Hejdå, nu ska jag sköta om mina katter, borsta dem och allt. :)

Gul och inte alls sur som en citron.


Kommentarer
Postat av: Mandaa

Hej! Söt blogg;)
Jag har frågestund på min blogg just nu, släng in en kommentar:)
Direktlänk: http://tezztar.blogg.se/2012/october/fragestund.html#

Och om du har flest frågor när det är slut, så får du en länk i min meny i en hel vecka inför 20-50 unika läsare! Najs va?

Kraam! <3

2012-10-17 @ 18:19:21
URL: http://tezztar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback