Heart Chat Bubble

När man har pengar över

Köpte det här för några dagar sedan. :)
 
 
 
En bodybutter(Shea) från The body shop.
Juicy Couture body lotion fick jag med när jag köpte en liten parfym. :)
Vanilj parfymen köpte Sana till mig när jag fyllde år, den ville vara med på bilden så den fick som den ville. Hehe. Den är iaf köpt på H&M.
Handkräm från Yves Rocher. Den är bäst. I Solna centrum har dem en Yves Rocher affär så ibland köper jag lite grejer där.
Och till sist en Body Splash från Hollister. Min förra tog slut så jag köpte en ny. :)

Kommentarer
Postat av: S O F I A

Hollisters body splashes är så UNDERBARA! :D

2012-10-08 @ 19:13:27
URL: http://bananskalet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback