Heart Chat Bubble

Gina Dirawi

Gina Dirawi har medverkat i många olika saker.
Till exempel, Ana Gina show i tre säsonger, tror jag, The fabolous life of Ana Gina i två säsonger och Melodifestivalen. Hon ska leda Melodifestivalen 2013 också.
Sen har hon ju pratat i P3 ganksa många gånger.
 
Det jag vill komma till är att hon är bäst!
 
Hon har så otroligt rolig humor! Har ni sett hennes gamla klipp på Youtube? Dem borde ni titta på.
Min favoritkaraktär är nog Khadidje. Jag tror inte att dem som är muslimer tar illa upp, med tanke på att Gina själv är det.
 
Sedan älskar jag Bettan, så jävla rolig.
 
Jag, Sana och Lawen brukade förut göra videor där vi imiterade dem. Lawen är jättebra på att imitera, hon borde bli skådesspelare när hon blir stor!
 
Sedan gillar jag även att hon är så jordnära. Och verkligen bryr sig. Hon började till exempel att gråta när hon var i Ghana med Kodjo Akolor. NI MÅSTE SE TVÅ PÅ RESA!
 
Kärleksförklaring... :D
 
www.ginadirawi.se Där ska ni klicka. ;)
 
 
-Hallöf, jak heter den e Khadidje. Den är den jättefen den slooja.
-Ja, men tjena. Det e Bettan. Ehehehe, Khadidje-jäveln!
-Den Petta fara den otreflik. Farföd du är den otreflik? Forklara den!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback