Heart Chat Bubble

Grekland 2012

Hej!
Än sålänge har jag varit utomlands en gång den här sommaren, i Grekland. Jag, pappa, Anna, Micke och Tuva åkte till Kreta och var där en vecka. Anna är min halvsyster, Micke är hennes man och Tuva är deras dotter. :)
Vi badade vid hotellets pool tre av dagarna, och åkte till olika stränder de andra tre dagarna. Vi var vid Phalassarna två gånger (en strand) och Merithi en gång.
Som varmast hade vi 43 grader och "kallast" ca 35...
Här kommer lite bilder!
Phalassarna, hur vackert?!
 
Micke, Tuva och Anna
 
Dubbbelt så härligt med pool med havsutsikt?
 
Tuva
 
1... 2... 3!
 
Sitter och gungar med alla barnen på restaurangen...
 
Solnedgång
 
Cool blomma
 
Jag har ganska mycket mer bilder, så det kommer mer!
 

Kommentarer
Postat av: moa

Sv:gärna,skulle vara kul! :D
Skicka bilder å hur du vill att den ska se ut till min meljadress ;)
Kram <3

Svar: Okej, tack!!
Linnéa Peterson

2012-07-15 @ 21:55:35
Postat av: Fiff

Hej!
Tack för kommentaren på min blogg!
Jag gör ju gärna beställningar, men jag behöver veta vad du menar med ett "stort lapptäcke" innan jag kan säga ungefärlig prisuppgift :-)
Hör av dig!
Mvh Maja /Fiff

2012-07-16 @ 00:03:15
URL: http://fiffelochtrad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback