Heart Chat Bubble

Onsdag

Hejhej!!
Igår hann jag inte blogga eftersom jag direkt efter skolan följde med Lise till stallet. :) Vi ryktade en häst som heter Picasso (min favorit) och sedan skulle Lise öva dressyr så då fick vi rykta Rakel också. Fina namn tycker jag. :) <3 Sedan satt jag och kollade på när hon red och jag tycker hon var duktig men hon tyckte att det gick dåligt... Sedan hämtade Lises pappa och han skjutsade mig hem, då var klockan halv åtta. Fast det var inte planerat, han var bara snäll. Haha.
Idag har jag varit i skolan och nu är jag hemma. Jag väntar på att mamma ska komma så att vi kan åka till Västermalmsgallerian, sedan ska jag hem till pappa.
Hejdå, skriver ikväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback