Heart Chat Bubble

Alla hjärtans dag

Hejhej!! :) ♥
Idag  är det Alla hjärtans dag!!
I skolan hade vi idrottsdag. VI spelade basket och mit lag vann turnering, såklart. ;) Sedan åkte vi till Östermalms IP och åkte skridskor. Det var faktist kul!! :O Haha. Inte för att jag åkte så mycket direkt men ändå. ...
Vi kom tillbaka till skolan vid tvåtiden och nu är jag helt slut i fötterna och har kramp i benen, fast det har jag iofs haft hela dagen... Jag tog i alla fall tunnelbanan till Huvudsta och väntade i centrum på Winta. Jag träffade Sana där också, hon och Julia gick förbi. När Winta kom handlade vi kladdkaka och grädde och hade Alla hjärtans dags vän-fika. Det har väl alla? Haha, nej men annars hade jag varit forever alone så varför inte vara med sin bästis då? ♥
Vi gick hem till mig och fikade, spelade gitarr och pratade, det var kul. :) (Fast det är iofs sig svårt att ha tråkigt med Winta...)
Nu väntar jag på att Sana ska ringa, nu ringde Sana och vi ska träffas i HC typ nu så hejdå!! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback