Heart Chat Bubble

TIDSINSTÄLLT

Hejhej!!
Det här är ett inlägg som jag sitter och gör den 18:e eftersom jag vet att jag inte kommer kunna blogga imorgon. (Idag för er som läser JUST NU) Nu blev det krångligt haha. Men eftersom jag vet hur min dag kommer se ut så kan jag skriva det nu haha.
Först är jag i skolan, har dock ingen NO pga något sång-rep tror jag... Inte helt säker, men ganska. Sen efter skolan ska hela klassen gå till Korskyrkan och ha genrep inför konserten. Vi kommer ha konsert med de andra m-klasserna. Jag sjunger en hel vers med Sofia på Last christmas. STANDARD. Jag och Sofia har sjungit tillsammans varje gång det ska vara duetter haha.
Bilden har absolut ingenting med inlägget att göra, förutom att jag vill ha sommar, nu!! Jag är redan helt och hållet trött på den jobbiga snön och isen. 
Förresten, jag kan lägga upp en video på när jag sjunger, om ni vill det? Om ingen svarar kommer jag känna mig total-dissad haha...
Så ser min onsdag ut, vad har ni gjort denna onsdag?

Kommentarer
Postat av: Klara

Lägg upp en video där du sjunger!

Svar: Jag skulle vilja, men tänk om ingen tycker att det är bra..?
Linnéa Peterson

2012-12-24 @ 11:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback