Heart Chat Bubble

Saffranscheesecake

Bakade en saffranscheescake idag, lite sådär spontant bara... Det är som en vanlig cheesecake fast man har saffran i smeten och i botten har man krossade pepparkakor istället för digestivekex. Den blev god, fast om man inte gillar saffran rekommenderas det inte. 
 
Så jaa, idag har jag altså bakat. Jag har blivit helt svullen i halsen, men jag måste gå till skolan imorgon så jag får ta det lugnt idag. Fast jag måste åka och byta mitt lucialinne och köpa en manschett. Hur ser en sådan ut? När vi hade Luciatåg i 5an klippte vi ut manschetter (stavning?) av kartong haha. 
 
Varför är alla Lucialinnen så himla långa? Jag köpte storlek S men den var ändå två meter lång...
 
Utan glasyr...
 
Med glasyr! Yaay...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback