Heart Chat Bubble

Dan före dopparedan

Hejhej!!
 
Igår bilade jag och pappa till Linköping. Vi har träffat massa släktingar och så. Så det är kul! 
Idag har jag åkt pulka med min systers dotter Tuva. Jag fick knappt plats i pulkan, mina ben är alldeles för långa haha. Men det gick bra ändå. 
Imorgon, julafton,(!) ska jag först vara på det årliga julbordet hos min farbror. De har haft julbord varje år så länge jag kan minnas, det brukar komma ungefär femtio personer. Massa mat behöver göras med andra ord! 
Efter mat och Kalle Anka kommer jag och pappa att åka till min halvsyster, hennes man, Tuva, min pappas f.d Lena och hennes dotter Carolina. Där kommer vi öppna massa julklappar och förmodligen äta ännu mer mat haha. Ingen har tänkt vara julomte i år så jag får väl ta saken i egna händer. Tuva måste väl ändå få se en jultomte! 
 
Hejdå, ska titta på bingolotto nu haha.
Hittade bara någon bild från i somras på pappas dator. Passande nog från Linköping. (Om jag laddar upp bilder från min kamera på pappas dator måste jag ladda upp alla och då tar det ca två timmar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback