Heart Chat Bubble

1 december

Hejhejhejhejhej!
 
Idag var en märklig fram-och-tillbaka-dag. Först julpyntade jag på morgonen eftersom det är DECEMBER. Jag förstår inte, när blev det det. IDAG. Men hur blev det det så fort är vad jag menar? 
Sedan åkte jag in till H&M och köpte vantar. Vanliga vita, stickade tumvantar, tråkigt men fint. Sedan träffade jag pappa, vi åkte och köpte tärnlinne och sånt där glitter man ska ha i håret och runt magen. Min klass ska nämligen ha två Lucia-tåg och snart är det ju dags! Jag tycker att december är den roligaste och den sämsta månaden. Rolig eftersom det är julstämning och himla mysigt och bra. Dåligt eftersom jag lyckas halka på varenda liten isfläck som finns.
Vid tre träffade jag My vid Kungsträdgården. Vi gick på NK, var lite juliga och tittade i skyltfönstrena där, sedan var vi på Åhléns och sedan gick vi på Kungsträdgårdens julmarknad. Det var roligt och juligt. Och MYsigt, haha så rolig jag är va? :) Usch, så dålig humor...
 
Bilder från julmarknaden.
 
 
Älskar sådana här tomtar. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback