Heart Chat Bubble

Halsen again

Hejhej!!
Idag var jag i skolan allting var som vanligt förutom att alla tjejer blev vaccinerade mot livmoderhalscancer.
Efter skolan skyndade jag mig hem. Jag satte mig och spelade en låt som skulle varit med på konserten. När jag sjöng höll jag på att typ spotta ut lungorna! Jag som hade sett fram emot konserten så. Men jag kunde hur som helst inte gå. :(
Så jag fick stanna hemma och göra läxor... Yaay >.<
Lite senare på kvällen bakade jag och pappa morotskaka. Mums ^^
Här kommer bilder från dagen, första bilden är från lunchen, Black eyed peas. ;) (pro som man är så lyckades jag radera den, så den blev screenfotad på instagram, btw follow me and I follow back :D )
Bild 2 är nya pennor och min sjal (?) och den sista bilden är morotskakan.
Byebye!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback