Heart Chat Bubble

Hallöf?

Strunta i rubriken... -.- ;)
Idag har jag som sagt varit med Alva på bio. :) Filmen var jätterolig. Den rekommenderas, men det är lite.. Speciell humor. Haha, extra larvig bara. :P
Efter bion åkte jag till pappa och vi åkte till Solna centrum. Där fick jag ett par gröna Happy plugs av pappa. :) De är faktist jättebra, tack pappa. <3 Sedan handlade vi mat och åkte hem. Hemma bakade jag dumlekakor som blev asdåliga. De blev brända, smuliga osv... Men de var goda iaf. ^^
Godnatt allihopa, här kommer några bilder. :)

P.S Om ni gillar mina bilder: Jag lägger upp alla bilder jag tar på Instagram, så följ mig där. :) Jag heter @linnea1999.


Kommentarer
Postat av: MOA

Va fina bilder :D



Men ja,jag köpte min matta i bromma på "mattvaruhuset" ;)

De kanske finns någon annastans,men jag vet inte :/



Ha de bra!



Kram <3

2012-04-14 @ 23:31:06
URL: http://mojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback