Heart Chat Bubble

Veckan!!

Hej, nu ska jag börja blogga som vanligt igen tänkte jag...
Jag börjar med att berätta vad jag har gjort den senaste veckan. :)

Måndag: Jag var med Sana på bio, vi såg filmen The zookeeper den var jätterolig faktist! Vi såg den vid Sergel.
Tisdag: Jag följde med hem till Lise (en ny kompis från Vasa Real) hon bor på Lidingö, så det var krångligt att åka dit hehe.
Onsdag: Jag gjorde inget speciellt..
Torsdag: -||-
Fredag: Jag hade ledigt från skolan halva dagen eftersom jag och pappa åkte till Linköping!
Lördag: Tuva fyllde två år! Vi gick på deras kalas och det var jättetrevligt!
Söndag: Vi åkte hem... :(
Måndag: Jag har ont i huvudet.. Blä.

Jag fick ont i huvudet redan igår och det höll sig över natten men nu känns det bättre. (:

Klockan fyra kommer min bästis Winta hem till mig! <3 Har saknat henne jättemycket!

Nu ska jag leta lite på internet..
Ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback