Heart Chat Bubble

Gallerian

Hejhej!!
Idag har jag och min pappa varit i Gallerian en del. Vi kollade i affärer och åt lunch. Vi gick in på Hollister, där dem har jättefina, lite "smådyra" kläder. Men pappa tyckte inte alls om den affären eftersom det var väldigt mörkt ljus och hör musik, haha. ;)
Sen gick vi till Cubus och jag köpte en jättefin vinterjacka, en vanlig vit, långärmad tröja, en svart tjocktröja med huva och en jättefin rosa, stickad tubhalsduk. :) Glad!
Sen åkte vi till Biljardpalatset och spelade i cirka en timme eller mer och det var faktist jättekul! Sedan köpte vi middag och åkte hem. Nu har jag precis ätit och duschat. Nu ska jag göra spanska-läxan... ;/ Aja, men det är sånt som måste göras..
iHasta maÑana! (Vi ses imorgon på spanska, det fanns inget litet sånt där special-n)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback