Heart Chat Bubble

Nybakat!!

Hejhej!!
Jag har varit sjuk och varit jättehängig dem senaste dagarna så jag har inte orkat blogga. Men idag mår jag bättre. :)
Idag var jag på juniorträningen (biljard) och sen kom mamma klockan tre ungefär, vi gick till Västermalmsgallerian. Där köpte jag två snygga tröjor från Gina tricot och ett asbra iPhoneskal. Asså det är bra för det är astunt och väger bara 11 gram! Dessutom heter märket Moshi och är från Thailand.^^ :D
Sen köpte vi ingredienser till cupcakes och sen gick vi hem och bakade dem. ;)
Det blev chokladcupcakes med hallonfrosting. Mums!! :D
Aja vi ses! <3

Jag har rosiga kinder eftersom det är jättevarmt inne hos oss....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback