Heart Chat Bubble

Dagen

Hejhej!!
Just nu är jag fortfarande i Linköping, här kommer dagen kortfattad.
På morgonen gick jag, pappa, Johan, Caroline och Thea till ett mysigt café. Eller Thea fick sitta utanför... :( Vi åt iaf hallonscones, drack apelsinjuice och varm choklad. :) God frukost med andra ord!
Sedan åkte jag, pappa och Thea till Lasse min farbror. Vi fikade och lite annat.
Slutligen åkte jag, pappa och Thea till min faster Britt. Vi kollade på teve och hade roligt eftersom Thea gick runt och gläfste. Haha. :D
Och nu är vi hemma hos min bror igen. Kl: 20.30 ska vi på bio. Vi ska se Tintin i 3D på engelska. Haha, det var min bror som valde film. :P
Vi ses!!

Haha, Thea i somras :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback