Heart Chat Bubble

Söndag ♥

Hejhej!!
Igår mötte jag och mamma Sana och hennes mamma i Solna centrum. Vi köpte en present till Lawen som fyller år, jag köpte ett jättefint halsband som var en kedja med ett turkost hjärta på. Sen gick vi iaf hem till Lawen där det var kalas, det var jättekul!
Sen kom min mamma och hämtade mig och Sana vi gick hem till oss och spelade wii. Klockan tolv ungefär sa Sana att hon hade ont i magen så hennes pappa kom och hämtade henne. :( Hoppas du mår bra nu, Sana!
Idag vaknade jag klockan halv nio :O då kollade jag på första Pirates of the Caribbean. Just nu kollar jag på Simpsons, hehe, jag tänkte spela lite wii om en stund.


Kommentarer
Postat av: sana

Ja, ingen fara jag mår SUPER bra nu. ;)

2011-05-22 @ 12:36:42
URL: http://mariogalningsidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback