Heart Chat Bubble

Sångavslutning...

Hejhej!!
Nu har jag precis kommit hem från min sångavslutning. Jag var där med mamma, pappa och SANA. Jag sjöng två låtar med alla andra elever - Sommarvarma vindar och Nu grönskar det - jag sjöng även en låt helt själv, - Sol, vind och vatten - haha. Jag tror att jag fick värmeslag när jag sjöng för helt plötsligt började jag skaka och var jättevarm. -.-
Men innan det var jag i skolan, vi hade som vanligt tråk och sen gick jag, Winta, Alex och Lello till Byparken, vi fick repa i deras lilla "Oväsen", haha, det heter så.
Sen kom mina föräldrar från ett håll och Sana från ett annat och sen var det sångavslutning... Och mer om den läste ni alldeles nyss. Nu ska jag göra något, hehe. :)


Kommentarer
Postat av: sana

Du var skit bra. ;)

2011-05-25 @ 20:26:19
URL: http://mariogalningsidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback