Heart Chat Bubble

På min önskelista...

Hejhej!! :) Jag har typ inget att blogga om just nu så drför tänkte jag skriva en önskelista.

♥ Kläder:

       

Dem här snygga leggingsen vill jag ha till dansen. ;)   |    Eller dem här till samma sak...
(Man ska ha färgglada kläder på uppvisningen)          
H&M 49,50:- (!)                                                           Lindex 49,50:-

Sen har jag några toppar som inte ville vara med på bloggen. :(

♥ Musik

Jag är ledsen att det syns dåligt, men det är ett axelband med Beatles på. ;)
Musikbörsen, ca 200:-

♥ Rosetter

Alla som finns!!! :D

♥ Mobil



Det är väl klart att jag vill ha en iPhone 4 16 GB!!
Tele2 med abonnemang: 299:- i månaden.

Haha, det här var mitt oviktiga inlägg... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback