Heart Chat Bubble

;(

Heej! :)
Idag har jag varit hemma hela dagen pga ont i halsen. :( Det gör jätteont hela tiden!! -.- Okej, ni kanske inte vill läsa mina klagomål...
så därför får ni läsa om den bästa dagen i mitt liv! Igår var jag med friends på Skansen. Det hade varit jättekul om jag hade haft bättre skor - jag hade converse som blev dyngsura och jag höll på att frysa ihjäl! -.- Men iaf, på Skansen var det olika aktivitetsstationer som jag fick göra med dem andra från "kamratstödjarna" från min skola. Sen efter lunchen så gick alla fem tusen barn som är med i friends och ställde sig vid scenen. Det var jättebra artister som uppträdde, dem som var där var: Måns Zelmelöv, Tove Styrke, September, Swingfly och Adam Tensta skulle ha vait där men han var sjuk eller något. Måns var liksom "programledare" för allting, han sjöng även tre låtar (Cara Mia, Hope and glory och gjorde en cover på Are we humans). Tove Styrke sjöng White light moment och ???, Swingfly sjöng Me and my drum ( :O liksom ;) ) och September sjöng Cry for You och Mikrofonkåt! Wohoo!!! :D Jag älskar September!! Jag gillar alla andra som uppträdde också, Måns verkar förresten jättetrevlig... ;) Det enda jag blev irriterad på var att Tove Styrke hela tiden håller på med sitt hår! Haha, jättestörande... :P Men nu orkar jag inte skriva mer... SesSen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback