Heart Chat Bubble

2 dagar!!

Hejhej!! :) (2 dagar kvar till klassresan)
Nu ska jag snart gå till skolan, men först ska jag göra ett inlägg om vad jag gjorde igår.
Föst var jag i skolan och hade musik, sen gick jag hem en stund och sen var det utvecklingssamtal. Jag fick "godkänt" i alla ämnen. ;) Sen åkte jag, mamma och pappa till Solna centrum och köpte en bikini, (jag HATAR att ha på mig bikini! -.-) och lite sommarkläder till klassresan. Sen åkte vi till Solna kulturskola, danshuset, där det var rep. i två och en halvtimme! Sen var det gitarr och stråkkonsert. Jag spelade gitarrr och inte fiol eller något sånt...
Jag spelade låtarna: Sinfonia, Sagan om ringen, Sol, vind och vatten,(jag sjöng också :) ) Wake me up when september ends och Engelska från Blekinge. Allting gick jättebra och det var typ fem stycken "okända" som kom fram och sa att jag sjöng fint. :P
Nu måste jag gå till skolan, ses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback