Heart Chat Bubble

Update - is not the best

Hejhej!! :)
Imorse vaknade jag klockan åtta :O pappa gick ut med Thea och jag fixade hennes mat och klädde på mig och lite sånt. Sen satt vi och slappade och jag lekte med Johans iPad. (En iPad är som en stor iPhone) Klockan ett eller något sånt åkte jag och pappa ut till min kusin Patrik med Thea. Patrik bor liksom på samma gård som hans föräldrar, eller hur man ska säga. Men Lasse och Madde (Patriks föräldrar) är i Italien så det var bara Patrik och deras katt Gustaf som var där.
När Thea kom blev Gustav livrädd så han "sprang" upp för ett träd, haha. Sen fick Patrik ta ner Gustaf och låsa in honom i huset så att det inte skulle bli som Tom & Jerry, hehe. Vid fyra åkte jag och pappa och Thea till Lena och Carolina, där fick vi jättegod mat - kyckling med curry och ris. :) Och sen tog jag och pappa en promenad med Thea och gick hem.
Nu ska jag ladda ner spel på pappas iPhone 4. ;) *avis* (Han hämtade sin iPhone på posten imorse)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback